امام مهدي (عج): هر کس در اجراي اوامر خداوند کوشا باشد، خدا نيز وي را در دستيابي به حاجتش ياري مي کند.
 
جمعه 10 فروردین 1403
 
 
Friday, March 29, 2024
19 رمضان 1445
 

نخستین دانشنامه مجازی فقه و اصول شیعی افتتاح می‌شود

آغاز ثبت نام شانزدهمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث

کنفرانس خلع سلاح و عدم اشاعه: امنيت جهاني بدون سلاح هاي کشتار جمعي

هم انديشي جوان ياوران

جشنواره بين المللي فارابي ويژه تحقيقات علوم انساني و اسلامي



نظر شما درباره ي محنوي سايت چيست ؟
عالي
خوب
متوسط
ضعيف






اخبار

مدير عامل مؤسسه بين المللي رميک:

آغاز دوره هاي آموزش مکالمه ي کاربردي زبان هاي خارجي

گودرزي ازآغاز دوره­ هاي آموزش مکالمه ­ي کاربردي زبان­ هاي خارجي در مؤسسه بين ­المللي رميک خبر داد و گفت: اين دوره­ ها به صورت خصوصي و نيمه خصوصي برگزار مي­گردد.
کد : 481 تاریخ : 10:37 - 07 خرداد 1390 تعداد بازدید : 20153

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مؤسسه بين ­المللي رميک گودرزي ازآغاز دوره ­هاي آموزشي مکالمه ­ي کاربردي زبان ­هاي خارجي در اين مؤسسه خبرداد و گفت: اين دوره ­ها که شامل زبان ­هاي انگليسي،  آلماني، فرانسه، روسي، ايتاليايي، اسپانيايي، عربي، کره ­اي، ترکي‌‌‌(آذري، استانبولي) مي­شود به صورت خصوصي و نيمه خصوصي برگزار مي­شود.

 

 مديرعامل مؤسسه بين ­المللي رميک افزود: اين دوره ­ها با توجه به تعداد کم آموزش پذيران در هر کلاس، بازده آموزشي قابل توجهي را براي دانش پذيران به دنبال خواهد داشت.

 

وي ادامه داد: دوره ­هاي آموزشي زبان ­هاي خارجي که در مؤسسه بين ­المللي رميک برگزار مي­شود با توجه به سطح آموزش پذيران به صورت کاربردي و متناسب با سطح و نوع نياز آن ها طراحي شده است.

 

گودرزي گفت:اين دوره ­ها به ويژه مورد نياز افرادي است که تمايل دارند در زمان کمي، دانش زباني خود را تقويت و به کمک آن با خارجيان ارتباط برقرار کنند.

 

مدير عامل مؤسسه بين­المللي رميک اظهار داشت: آموزش ­هاي زبان انگليسي در اين مؤسسه تا سطح شرکت در آزمون­ هاي IELTS و TOEFL  ادامه دارد و علاقه ­مندان مي توانند از اين فرصت به منظور آماده­ سازي خود به منظور شرکت در اين دو آزمون بين ­المللي استفاده کنند.

 

گودرزي گفت: مؤسسه بين ­المللي رميک آمادگي دارد با توجه به شرايط علاقه ­مندان نسبت به اعزام استاد به محل کار و يا منزل اقدام کند و يا در محل مؤسسه آموزش ­ها را جامه ­ي عمل بپوشاند.

 

وي ادامه داد: درصورت نياز سازمان ­ها و نهادها، شرکت ­هاي دولتي و خصوصي، و بنا به درخواست آنان اين موسسه  آمادگي دارد به منظور برگزاري دوره ­هاي آموزش زبان براي مديران و کارکنان با عقد قرارداد آموزش ­هاي خود را در آن سازمان­ ها به مرحله ي  اجرا درآورد.

 

مديرعامل مؤسسه بين ­المللي رميک  اضافه کرد: علاوه بر آموزش ­هاي زبان ­هاي خارجي، اين مؤسسه براي خارجيان مقيم در ايران نيز دوره ­هاي آموزش زبان فارسي برگزار مي­کند.

 

وي در پايان گفت: علاقه مندان به اين دوره ها، به منظور کسب اطلاعات بيشتز مي توانند با موسسه تماس بگيرند و يا اطلاعات مربوط را در بخش اقدامات، دوره هاي آموزشي در پايگاه اطلاع رساني رميک ملاحظه کنند. 

 

 


آموزش , زبان , دوره هاي آموزشي
پیوند مطلب

لینکهای مرتبط:

کلاس مهارت هاي زندگي

دوره ي آداب تشريفات و رفتار بين المللي

آموزش زبان در موسسه بين المللي رميک



ارسال نظر

نام
ایمیل
سایت/وبلاگ
* نظر
 

   


Remik International Institute - Copyright©2009 All Rights Reserved

تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است
 اجراء :
ارمغان داده پرداز